Testează orice număr de telefon
Resurse media
Acasă >> Resurse media

Odată cu apariţia portabilităţii, identificarea reţelei în care funcţionează un număr după formatul său nu mai este posibilă. De aceea, pentru a evita situaţiile în care utilizatorii ar putea plăti un tarif diferit faţă de cel pe care îl cunosc, fiecare apel provenit dintr-o reţea către un număr care a aparţinut acelei reţele, dar a fost portat, este semnalat apelantului printr-un semnal sonor.

Semnalul sonor permite apelantului să întrerupă apelul, să se informeze în ce reţea este portat numărul şi dacă tariful către acel număr este diferit faţă de cel pe care îl ştia.

Unii utilizatori nu ştiu despre această modalitate de a recunoaşte portarea unui număr de telefon: fie nu au aflat de existenţa acestui semnal sonor, fie nu cunosc semnificaţia semnalului atunci când îl aud.

Pentru a veni în ajutorul utilizatorilor, ANCOM derulează în perioada 15 septembrie – 15 noiembrie 2012 o campanie de informare a acestora cu privire la existenţa şi semnificaţia semnalului sonor.

Campania derulată de ANCOM constă în:

- difuzarea unor spoturi radio, care atrag atenţia asupra semnalului sonor şi semnificaţiei acestuia (Kiss FM, Europa FM şi Radio România Actualităţi).

Spot 1
Spot 2
Spot 3
Spot 4
Spot 5
Spot 6
Spot 7
Spot 8

- afişarea în cadrul mai multor web site-uri, accesate frecvent, a unor bannere interactive, care oferă posibilitatea ascultării semnalului sonor şi care fac trimitere către site-ul www.portabilitate.ro pentru mai multe informaţii.

- publicarea unor anunţuri text pe Facebook şi Google (Social Ads, Google Adwords) pentru a face cunoscută utilizatorilor semnificaţia semnalului sonor.

- publicarea unei aplicaţii pe Facebook care permite utilizatorilor săi să îşi anunţe toţi prietenii că şi-au portat numărul de telefon.

_


Vrei să îţi portezi numărul? Iată 10 lucruri pe care trebuie să le ştii: 1. Informează-te în legătură cu ofertele tuturor furnizorilor şi alege-o pe cea care ţi se potriveşte mai bine. 2. Verifică însă cu atenţie şi contractul pe care îl ai cu furnizorul actual, căci s-ar putea să existe clauze de reziliere sau anumite condiţii de încetare a furnizării serviciilor. 3. Dacă foloseşti o cartelă preplătită, creditul rămas neutilizat nu va fi transferat. 4. Completează cererea de portare (formularul-tip), pe care o poţi obţine fie aici, fie de la una dintre reprezentanţele furni...

1. Pot să-mi portez numărul în aceeaşi reţea? Nu. Portabilitatea există tocmai pentru a-ţi permite schimbarea reţelei, dacă doreşti, şi, în acelaşi timp, păstrarea numărului de telefon cu care te-ai obişnuit. Portabilitatea permite unui număr să „părăsească” reţeaua în care a fost alocat iniţial şi să fie folosit de acelaşi utilizator într-o altă reţea. Dacă doreşti să rămâi în aceeaşi reţea, dar să îţi schimbi condiţiile contractuale trebuie să discuţi cu furnizorul tău de servicii şi să negociezi condiţii care ţi se potrivesc mai bine. 2. Dacă schimb reţeaua, îmi păstrez „pre...
Istoric Contact Disclaimer English