La semnarea contractului cu noul furnizor (acceptor), acesta îți poate aloca, cu titlu provizoriu, un număr de telefon care te va ajuta să beneficiezi de planul tarifar contractat și pe durata desfășurării procesului de portare. Dacă nu dorești acest lucru, furnizorul acceptor trebuie să îți ofere și posibilitatea portării fără asigurarea unui număr provizoriu.
În cazul în care portarea nu se finalizează, furnizorul acceptor trebuie să-ți ceară, în termen de 30 de zile de la ultima zi din intervalul de portare, acordul pentru continuarea relației contractuale prin intermediul numărului de telefon alocat provizoriu, în caz contrar contractul aferent acestui număr încetând de drept, fără niciun fel de formalități.
IMPORTANT: În această situație, obligațiile tale privitoare la plata contravalorii serviciilor de comunicații electronice prestate până la data încetării contractului și la condițiile de returnare a terminalelor rămân în vigoare.
Citește cu mare atenție contractul pe care urmează să-l semnezi, în special secțiunea dedicată numărului de telefon provizoriu!