Companiile de telefonie trebuie să îţi ofere gratuit informaţii prin:
• serviciul de relaţii cu clienţii,
• transmiterea informaţiilor în scris, la cerere,
• pagina proprie de internet,
• punerea la dispoziția publicului, la oficiile comerciale, a cererii de portare şi a procedurii de depunere şi de validare şi de anulare a cererii de portare.
Pe toată durata procesului de portare, poţi să afli care este stadiul cererii tale de la furnizorul în reţeaua căruia pleci (furnizorul acceptor).
Dacă ai întrebări legate de procesul de portare ne poţi contacta la numărul de telefon 0800 855 855, între orele 9.00 și 13.00 luni, miercuri, joi, vineri și între orele 14.30 și 18.30 marți.
În afara acestui interval orar ne poți contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poștă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; Marți: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30). Petițiile către ANCOM se adresează doar în scris. Vezi mai multe detalii aici.