Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri
  Testează orice număr de telefon
Informaţii
Acasă >>   Cine te informează >> Informaţii

Companiile de telefonie trebuie să îţi ofere gratuit informaţii prin:
 
    
 • serviciul de relaţii cu clienţii,
     
transmiterea informaţiilor în scris, la cerere,
     
pagina proprie de internet,  
      punerea la dispoziția publicului, la oficiile comerciale, a cererii de portare şi a procedurii de depunere şi de validare şi de anulare a cererii de portare.


Pe toată durata procesului de portare, poţi să afli care este stadiul cererii tale de la furnizorul în reţeaua căruia pleci (furnizorul acceptor).

Dacă ai întrebări legate de procesul de portare ne poţi contacta la numărul de telefon 0800 855 855, între orele 9.00 și 13.00 luni, miercuri, joi, vineri și între orele 14.30 și 18.30 marți.

În afara acestui interval orar ne poți contacta prin e-mail, fax, formular online, prin poștă sau la sediul nostru, în cadrul programului de lucru cu publicul (Luni, Miercuri, Joi: 8.30 – 16.30; Marți: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.30-14.30). Petițiile către ANCOM se adresează doar în scris. Vezi mai multe detalii aici



Vrei să îţi portezi numărul? Iată 10 lucruri pe care trebuie să le ştii: 1. Informează-te în legătură cu ofertele tuturor furnizorilor şi alege-o pe cea care ţi se potriveşte mai bine. 2. Verifică însă cu atenţie şi contractul pe care îl ai cu furnizorul actual, căci s-ar putea să existe clauze de reziliere sau anumite condiţii de încetare a furnizării serviciilor. 3. Dacă foloseşti o cartelă preplătită. Furnizorii la ale căror servicii se renunță returnează, la cerere, consumatorilor care au plătit servicii în avans creditul rămas neutilizat. Dacă s-a precizat în contract, p...

1. Pot să-mi portez numărul în aceeaşi reţea? Nu. Portabilitatea există tocmai pentru a-ţi permite schimbarea reţelei, dacă doreşti, şi, în acelaşi timp, păstrarea numărului de telefon cu care te-ai obişnuit. Portabilitatea permite unui număr să „părăsească” reţeaua în care a fost alocat iniţial şi să fie folosit de acelaşi utilizator într-o altă reţea. Dacă doreşti să rămâi în aceeaşi reţea, dar să îţi schimbi condiţiile contractuale trebuie să discuţi cu furnizorul tău de servicii şi să negociezi condiţii care ţi se potrivesc mai bine. 2. Dacă schimb reţeaua, îmi păstrez „pre...

Odată cu apariţia portabilităţii, identificarea reţelei în care funcţionează un număr după formatul său nu mai este posibilă. De aceea, pentru a evita situaţiile în care utilizatorii ar putea plăti un tarif diferit faţă de cel pe care îl cunosc, fiecare apel provenit dintr-o reţea către un număr care a aparţinut acelei reţele, dar a fost portat, este semnalat apelantului printr-un semnal sonor. Semnalul sonor permite apelantului să întrerupă apelul, să se informeze în ce reţea este portat numărul şi dacă tariful către acel număr este diferit faţă de cel pe care îl ştia. Unii utiliz...
Istoric Contact Disclaimer English